V košíku nejsou žádné položky.

Vyzkoušejte

Nejúspěšnější techniky brzkého ranního vstávání

Nejlepší metodou, jak ráno brzo vstát, je prostě vstát. Vyskočit z postele plní nadšení a roztáhnout ruce do široka, jako byste chtěli říct „Ano! Žiju! Nebo taky ne. Možná vám to ráno připadá trochu moc, ale když si na to navyknete, postupně to bude snazší. Kromě této metody pro vás máme pár dalších technik, které vám pomohou vstávat brzy.

 

Víkendy nejsou na spaní

Nejdříve se pokuste vstávat brzy o víkendech, protože když budete brzy ospalí, můžete si ještě zdřímnout. Nejprve si představte, proč byste se chtěli stát „ranním ptáčetem“ – je to skutečně vaše vnitřní touha nebo vlastně nevíte? Protože pokud se jenom necháváte unášet představami, jaké by to bylo, a ve skutečnosti nechcete začít vstávat brzy, těžko na svých návycích něco změníte. Ale pokud opravdu chcete vstát a těšíte se, že místo spaní budete mít čas i na další věci, zaručujeme vám, že je to možné a že se můžete naučit vstávat brzy každý den.

 

Nejočividnější trik: jděte si brzy lehnout

Nejlepší způsob, jak změnit to, kdy se probouzíte, je postupovat po krůčcích – po dobu 2–4 dnů choďte spát o 10–15 minut dříve, dokud si na to nezvyknete, a pak to zopakujte. Stát se ranním ptáčetem je téměř nemožné, pokud nebudete chodit do postele dřív. Pro mnoho nočních sov se to mnohem snadněji řekne, než udělá. Spíš než abyste skočili do postele o tři hodiny dříve, zkuste po malých krůčcích posouvat čas, kdy chodíte spát. Takže pokud třeba normálně chodíte spát o půlnoci, zkuste pár nocí usnout kolem 11.45, poté v 11.30 a tak dále. Když posunete čas usínání na dřívější dobu vždy jen o pár minut, bude to pro vaše tělo snazší než drastická změna a mnohem pravděpodobněji vám to vydrží.

 

Vypněte všechny technologie

Vypněte všechny televize, telefony a další technologie hodinu nebo dvě před tím, než chcete jít spát. Pokuste se toto pravidlo dodržovat každý den. Slibujeme vám, že to bude čím dál snazší.

 

Omezte večerní závazky

Pokuste se neodsouhlasit každou večerní akci, která se vám naskytne. To je obzvláště důležité, pokud se cítíte přetížení nebo jste si všimli, že kvůli společenských závazkům zůstáváte vzhůru do pozdních hodin. Snažte se omezit to na jednu nebo dvě večerní akce týdně a uvidíte, jestli zaznamenáte nějaké rozdíly v tom, kdy jste schopni jít do postele.

Odpočiňte si u šálku čaje nebo ve vaně

Odpočiňte si u šálku bylinkového čaje. Heřmánek nebo levandule je vždy dobrou volbou. A po čaji si můžete dopřát vanu.

Pořiďte si vhodnou matraci

Pokud matrace dělá svou práci, měla by se přizpůsobovat vašemu tělu a poskytovat vám potřebnou oporu. Pokud se však bezdůvodně probouzíte uprostřed noci a bolí vás záda, možná je na čase změnit matraci. Spaní na špatné matraci znemožňuje kvalitní spánek. Někteří lidé dávají přednost měkčí matraci, zatímco jiní mají raději tvrdší nebo cokoli mezi tím. Musíte také zvážit velikost matrace, materiál a nejrůznější druhy technologií, které se k jejich výrobě používají. Výběr matrace nemusí být obtížný, ale je to rozhodnutí, které byste měli pečlivě promyslet a zvážit. Matrace Air + má speciální vlastnost – prémiovou výšku, která je obzvláště důležitá, protože je snazší si na ni lehnout nebo z ní vstát, aniž byste se museli přikrčit. Matrace Air + využívají nejmodernější technologii Octaspring®, která podporuje lepší spánek, a také poskytují ideální oporu, zmírňují tlak působící na tělo a zajistí vám chladné a příjemné prostředí k perfektnímu spánku. Technologie Octaspring® má design ve tvaru včelích pláství s mnoha otvory a díky tomu je neuvěřitelně prodyšná. Tím umožňuje proudění chladného vzduchu matrací, a proto je tak oblíbená zejména u osob, kterým v noci bývá horko. Nebudete se budit uprostřed noci a shazovat ze sebe přikrývky a tím se zvýší vaše tělesná pohoda. A navíc vám matrace Air + pomůže dosáhnout perfektního, ničím nerušeného spánku, který potřebujete pro to, abyste mohli brzy vstát a přitom byli plní energie.