V košíku nejsou žádné položky.

Vyzkoušejte

9 jednoduchých kroků pro příjemnější rána

Časné ranní vstávání je náročné, nemyslíte? Ale abychom se dostali včas do práce, do školy nebo abychom se postarali o své děti, musíme ho bohužel všichni pravidelně podstupovat. Jestli se řadíte k většině, pak zřejmě ranní vstávání nesnášíte. Nebojte, pomůžeme vám! Přinášíme 9 jednoduchých kroků, které zjednoduší a zpříjemní rána vám i celé vaší rodině. Je čas vstávat!

Časné ranní vstávání je náročné, nemyslíte? Ale abychom se dostali včas do práce, do školy nebo abychom se postarali o své děti, musíme ho bohužel všichni pravidelně podstupovat. Jestli se řadíte k většině, pak zřejmě ranní vstávání nesnášíte. Nebojte, pomůžeme vám! Přinášíme 9 jednoduchých kroků, které zjednoduší a zpříjemní rána vám i celé vaší rodině. Je čas vstávat!

Krok č. 1: Dobře se vyspěte

Vaše starost o příjemné ráno by měla začít už večer předtím. Je zásadní se v noci pořádně vyspat, jinak může být vaše ranní rozpoložení vážně ohroženo. Běžte do postele v rozumnou hodinu, ujistěte se, že máte dostatek čerstvého vzduchu a příjemnou teplotu ložnice, a tím položíte skvělé základy pro velmi dobré a osvěžující ráno.

Krok č. 2: Vstaňte brzy

Jednou z nejběžnějších chyb, kterou lidé ráno dělají, je vstávání na poslední chvíli s mylnou představou, že toto jaksi přispěje k jejich celkové ranní pohodě. To je ale omyl! Dostatek času se v klidu připravit na úspěšný den budete mít, jen pokud vstanete brzy. Víme, že ranní vstávání o kousek dřív může být zpočátku těžké, ale stačí jen pár dnů a zvyknete si na to.

Krok č. 3: Vypijte sklenici vody

Vypít sklenici studené vody hned poté, co se vykopete z postele, a jako první věc po ránu je k nezaplacení. Probudíte tak své tělo i mysl, nakopnete metabolismus, osvěžíte kůži a získáte dávku energie, se kterou hravě začnete nový den. Jednoduché, a přitom tak účinné!

Krok č. 4: Protáhněte se

Neznáme žádný lepší způsob, jak se ráno rozpumpovat, než své tělo protáhnout ještě předtím, než se začnete připravovat na své denní výzvy. Rychlá sestava, meditace nebo jóga rozhodně zlepší vaši ranní náladu, ale také si můžete jít zaběhat na čerstvý vzduch, pokud na to máte chvilku. Jestliže nic z toho není vaším šálkem kávy, může vás zachránit ranní sex. Vážně. Uvolní vás, nabudí a budete se díky němu cítit skutečně šťastní. Vyzkoušejte to!

Krok č. 5: Skočte pod sprchu

Po ranním protažení, ať už si zvolíte jakýkoliv způsob, je čas na pořádnou sprchu. Dlouhá horká sprcha z vás smyje poslední zbytky únavy a ospalosti a připraví vás na všechny úkoly, které vás čekají.

Krok č. 6: Pořádně se nasnídejte

Někteří lidé věří, že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne. A víte co? Mají naprostou pravdu! Jestliže začnete ráno aktivně, podle výše uvedených rad, určitě budete potřebovat bohatou snídani, která vám dodá dostatek výživných látek na celý den. Kombinaci cereálií a ovoce fandíme nejvíc – a jaký je váš favorit?

Krok č. 7: Plánujte

Dalším krokem, který je zárukou příjemně prožitého rána, je promyslet si všechny úkoly, které na vás během dne čekají. Srovnejte si je v hlavě a ihned se budete cítit uvolněnější a klidnější, nehledě na to, že tím výrazně zvýšíte úspěšnost vašeho dne.

Krok č. 8: Užijte si čas se svojí rodinou

Nic vám nepomůže proplout ranním shonem víc než strávit pár minut ve společnosti vaší rodiny. Jejich pozitivní energie a láska vás nakopne, abyste začali den s úsměvem na tváři. Váš ranní kontakt s druhými nemusí být nijak časově náročný: stačí pár minut běžného povídání a ráno bude příjemnější pro vás všechny.

Krok č. 9: Určete si dnešní cíle

Jedním z největších problémů ranního vstávání je také nedostatek motivace. Ale je tak snadné toto změnit: musíte si prostě jen vytyčit nějaké jasné cíle dne, a to určitě přehodí vaše běžné mrzoutské myšlenky na úplně jinou kolej. Stačí se zaměřit na věci, kterých byste chtěli dosáhnout dřív, než skončí den, a to by vás mělo okamžitě postavit na nohy.